X
تبليغات

تصویر ثابت

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

طراحي تراكت هاي انتخاباتي و نکات آن

از ويژگي‌هاي با اهميت تراكت طراحي كارت ويزيت اين است كه فارغ از هيچ واسطه اي و بصورت فارغ از واسطه به دست مخاطب داده مي شود و  طراحی کاتالوگ  اينجا اين زمینه مطرح مي‌شود، درحال حاضر كه يك عدد از اشكال تبليغات، فارغ از واسطه به دست مخاطب رسيده چه گونه مي‌توان مخاطب را ذيل تاثير قرار بخشيد تا نتيجه‌اي كه مي خواهيم باعث شود؟ تراكت انتخاباتي يك عدد از ايده آل ترين و موثرترين رويه هاي تبليغات محسوب مي شود كه شما بوسيله تراكت ميتوانيد در حجم بالا و با هزينه قليل به معرفي خودت و ديدگاه‌هاي انتخاباتيان بپردازيد . تالیف متن تبليغاتي تراكت بعد از آن ها مختلفي دارد و قبلي از نوشتن آن مي بايست به آن انديشه كنيم . توصيه مي كنيم قبلی از هر كاري براي خوب تر نتیجه گرفتن، با يك كارشناس در اين امور مشاوره كنيد .

مشخصنمودن موضع در تراكت انتخاباتي موضع خويش را معلوم و معلوم نموده تا مخاطب شما به خصوصيت هاي مختص و منحصر به فرد بفرد شما با خبر شود؟ برتري شما نسبت به رقبا چيست؟ توضيح دهيد سرویس ها شما مناسب چه كساني می باشد . كاملا مطالب درج گرديده در تراكت را به صورت آشكار و واضح مطرح كنيد تا مخاطب خويش را ترغيب و تشويق به مطالعه و باعث ساز جلب اعتماد وي شويد .

رنگمناسب تبليغاتي در طراحي تراكت آغاز رنگ تبليغات انتخاباتي خود را تعيين كنيد . اما قبل از آن بايد در گزينش رنگ تمام اين مورد ها را معين فرمائيد سپس اقدام به گزينش كنيد . مخاطب شما چه اشخاصي مي باشند آيا قشر مختص و يا عموم مردمان هستند؟ در تعیین رنگ مي بايست همگي قشرها و مخاطبين خويش را در حيث داشته باشيد، همچنين خویش را جاي مخاطب هدف خود قرار دهيد و ببينيد از چه جملاتي خوشتان مي آيد و نظرتان را جلب مي كند و سبب ساز مي شود به آن اعتنا فرمائيد . در تاليف يك تراكت عالي متن، سايز فونت، فاصله كلمه و واژه و کلمه ها، فاصله سطرها، تعداد کلمات هر سطر، عكس، رنگبندي اصلي مي باشند تا جايي كه گزينش رنگ مطلوب خويش به تنهايي ميتواند بيانگر يك ايده و تاءمل انتخاباتي مشخص شود و خویش معرف و مبلغ جبهه انتخاباتي خاص قلمداد شود .

گزينشتصاوير مطلوب در تراكت انتخاباتي تصاوير تاثير به سزايي در طراحي تراكت دارا هستند شما مي توانيد با به كار گيري از تصاوير با كيفيت لحاظ مخاطب را جلب كنيد و اثر بخشي بيشتري در مخاطب خویش ایجاد نماييد . از ژست‌هاي گوناگون انتخاباتي مي‌توان به تصوير سه چهره با نگاه به عرش بلند و يا اين كه عكس تمام قد با نگاه به اسمان نیز پا با تبسم و عطوفت كه نشانگر درايتمندي باشد اشاره كرد .

موضوع :
برچسب ها : طراحی کاتالوگ,

+ نوشته شده در 1398/8/1ساعت 11:58 توسط عباسی | تعداد بازديد :9 |

هاردباکس

در بازار گسترده و متنوع روز جاری كه فروشندگان و توليدكنندگان بسيارى باهم به رقابت مى پردازند . تبليغات مى تواند بهترين شیوه براى جذب مشتریان بالقوه باشد، از اين رو شركت هاى تبليغاتى پا به عرصه ى عظيم بازار گذارده و سعى طراحی کاتالوگ  در معرفى و هرچه بهتر ديده شدن تولیدات توليدكنندگان دارا هستند .

اين تبليغات به شيوه هاى مختلفى انجام مى شود كه تاثير بسيارى در معرفى و فروش بهتر محصولات داراست ، با پيشرفت تكنولوژى روش هاى تبليغاتى نيز تغيير كرده می باشد . هزينه اى كه براى يك تبليغ پرداخت مى شود در واقع فیض و فروش خوبتر شما را تضمين مى كند . پس هرچه بيشتر به اين عمل قیمت داده شود مطلقا بازارى بهتر و محصولى پرفروش تر خواهيد داشت .

برخى تصور مى كنند كه تبليغات هميشه به نفع توليدكننده بوده و حتى گاهى براى عموم مردمان آزار دهنده مى باشد ولی در واقع هميشه اين گونه نيست . امروزه شركت هاى تبليغاتى با بهترين و به روزترين منش محصولات و خدمات خود را ارائه مى دهند . اين رویه ها خیر صرفا براى توليد كننده يك امتياز مثبت محسوب می شود, بلكه براى مشتريان نيز مفيد و گران بها می باشد .

در اين مطلب یکسری مثال از اين مدل تبليغات را به شما معرفى مي نماییم .


ایجاد
و توليد هارد باكس (Hard box)

هارد باكس باکس ى كادويى يا جعبه مشقت بار به جعبه هاى مقوايى مشقت بار و بعضاً چوبى گفته مى شود كه علاوه بر ظاهر بسيار شيك و زيبا از كيفيت و استحكام بالايى برخوردار میباشد .

بسيارى از فروشندگان و توليد كنندگان از هاردباكس ها براى بسته بندى تولید ها خود استعمال مى كنند، اين جور باکس خود به تنهايى يك مال زيبا و گران بها به حساب مى آيد و استفاده از آن قیمت كالاى باطن آن را یک‌سری برابر مى كند ، در واقع مشترى با خريد يك كالا دو كالا را دريافت مى كند ، به همين دليل گرايش كسبه و مشتريان به هارد باكس بيشتر از ساير راه هاى بسته بندى می‌باشد .

هارد باكس ها بيشتر از هر محصول تبليغاتى ديگر مى توانند در معرفى كار شما تاثير گذار باشند ، درصورتی که اسم ,لوگو یا برند كار شما بر روى آن چاپ شده باشد به دليل استحكام و ماندگارى بالاى اين باکس ها به بازه زمانی طولانى اسم شركت يا سازمان و نهاد شما يادآور خواهد بود .

از ديگر امتياز هاى مثبت هارد باكس ها تنوع در طرح و رنگ آن مى باشد كه بستگى به سليقه ى صاحب و مالک مارک يا موسسه دارد ، شما مى توانيد نام مارک يا لوگو كار خود را به صورت نقره کوب يا طلا جواهرات كوب بر روى جعبه چاپ و با گزینش طرح و رنگ بندى زيبا و یگانه اين باکس ها مى توانيد در جذب مشتريان تاثير گذار باشيد، از آن جا كه هارد باكس ها در مناسبت هاى خاص مانند: اعیاد ، جشن و پایکوبی ها ، تولد، ولنتاين و غيره کاربرد دارند، اين باکس ها ميتوانند معرف كار و برند شما نيز باشند .

همچنين هاردباکس ها در حفاظت از تولیدات گران بها, ظريف و شكننده به دليل استحكام و مقاومت در برابر گرما , سوز و سرما و اثرات ناشی از ضربه و تا حدودى رطوبت بهترين گزينه براى بسته بندى هستند .
موضوع :
برچسب ها : طراحی کاتالوگ,

+ نوشته شده در 1398/7/29ساعت 10:15 توسط عباسی | تعداد بازديد :2 |

تاریخچه تولید ساک دستی

ساک های دستی معمولا از محصول کاغذ بوده و با کاغذهای کرافت و گلاسه تولید می شوند . ساک دستی به عنوان ساک های خرید، بسته بندی و … زمینه طراحی کاتالوگ  استعمال قرار می گیرند .


تاریخچه

در سال ۱۸۵۲، فرانسیس وول (معلم مدرسه) اولین دستگاه ایجاد ساک دستی را نوآوری و به یار برادرش آن را تصویب کرد . بعد اتحادیه ایجاد ساک دستی را تاسیس کرد .


در سال ۱۸۷۱، مارگارت نایت دستگاهی پباده سازی کرد که ساک های دستی تخت را ساخت می کرد و شرکت ساک دستی شرق (Eastern paper bag company) را بنیان ارگان . این ساک نسبت به ساک های پباده سازی شده در گذشته، مقاوم خیس بوده و می توانستند وزن بیشتری را تحمل کنند .




مارگارت

نایت دستگاه

پباده سازی گردیده توسط مارگارت نایت دوبنر

بندهای

طراحی گردیده به وسیله والتر دوبنر در سال ۱۸۸۳، چارلز استیول دستگاهی ابتکار کرد که ساک های دستی تا گردیده (پلیسه دار) ایجاد می کرد . قرار دادن وسایل در این ساک ها و حمل آنها زیاد راحت تر از ساک های ایجاد شده گذشته بود . این سبک ساک به SOS یا این که همان ساک کمکی پر اسم و رسم شدند .


در سال ۱۹۱۲، والتر دوبنر، مدیر فروشگاهی در سنت پل، بندهایی را به تیتر نوع به ساک های دستی اضافه کرد تا حمل آنان سهل تر شود . این ساک های خرید می توانستند وزنی معادل ۳۰ کیلوگرم را تحمل کنند . به همین برهان در دربین مردمان بسیار دوستداشتنی شدند . دوبنر در سال ۱۹۱۵ بیش از یک میلیون ساک دستی را به فروش رساند . ساک های دستی به همپا جور ابعاد در استاندارد مغازه های گران قدر قرار گرفتند . که با رنگ برند و لوگو آن مغازه به چاپ می رسیدند .


کیسه های پلاستیکی در دهه ۱۹۷۰ معرفی شدند . با دقت به هزینه زیر آنها، خیلی سریع جایگزین ساک های کاغذی شدند . کیسه های پلاستیکی گزینه مناسبی برای مغازه های مواد غذایی بودند . اما اکثری از دکان های پوشاک، رستوران ها و … کماکان از ساک های دستی کاغذی به کار گیری می کردند .


در سال ۲۰۱۵، مطرح ترین ساک دستی کاغذی در انگلستان تولید شد که در کتاب رکوردها هم به ثبت رسید .

(ارتفاع: ۲۲٫۵ متر، پهنا ۱۵٫۴ متر و عمق ۳٫۳۶متر)

موضوع :
برچسب ها : طراحی کاتالوگ,

+ نوشته شده در 1398/7/28ساعت 15:27 توسط عباسی | تعداد بازديد :6 |

رعایت 6 نکته مهم در طراحی کاتالوگ

در صورتی‌که شما کسب و کاری را شیوه انداخته اید و جنس و خدماتی را به مشتریانتان ارایه می دهید حتما جای خالی وجود یک طراحی کاتالوگ اثر گذار را شم کرده اید . پباده سازی کاتالوگ عالی می تواند به تیتر ابزاری توانا و دستیاری موءثر در فروش و بازاریابی به امداد شما بیاید و در صورتی‌که اصول طراحی کاتالوگ به خیر رعایت گردد می تواند باعث ساز به خرید تولیدات و سرویس ها شرکت شما شود . البته واجب به ذکر می باشد که طراحی کاتالوگ تبلیغاتی گاها به طراحی کاتالوگ تیتر ابزاری برای نشان دادن اعتبار مارک نیز به فعالیت می روند .


برخی ویژگی ها می‌باشد که در شرای در پباده سازی کاتالوگ تبلیغاتی رعایت فرمایید سود ای چیره و عمده از میانگین را می توانید از این اقلام چاپی انتظار داشته باشید . ما عملکرد کردیم به بعضا از این مسئله ها کاربردی در این مقاله به اختصار اشاره کنیم .

با

ما همراه باشید:


با

کاتالوگ های خبرنامه ای، دارای اعتبار خیس به لحاظ می رسید همان گونه که می دانید برخی لحظات برای مغز آدم اهمیت بیشتری دارد . یک عدد از آن لحظات، مقطع بازخورد اولیه با مورد می‌باشد . هم اکنون این موضوع می تواند فردی باشد که شما قرار می باشد با او برای اولین بار ملاقات فرمائید و یا این که این که کاتالوگی که برای او‌لین توشه در دستان شما قرار می گیرد .


فرض فرمائید در به عبارتی لحظه رویارویی با شخصی مواجه گردید که ژولیده، نا تروتمیز و بدقول باشد یا این که این که این که با فردی خوش بو، خیس و پاک و آنتایم . طراحی کاتالوگ تبلیغاتی نیز مثل همگی رسانه ها می تواند از به عبارتی لحظه اول به قول خودمون میخشو سفت بکوبه و لحظه به یادماندنی را برای مخاطب مهیا کنه و یا این که این که بر عکس دقت را جلب نکند و در کنار دیگر کاغذهای باطله ترد شود .


اینکه کاتالوگ شما چه قطعی دارد و یا این که این که از چه گرماژ کاغذی استفاده شده و چه بسا چه حجمی از ورقه ها داخلی آن را شکل داده می تواند در ناخودآگاه مشتری احتمالی شما موثر باشد .در شرای جدا کاتالوگ بزرگتر از انقطاع معمول طراحی شود و گرماژ ورقه سنگین وزن وزن تر باشد و تعداد برگه های زیادتر می تواند احساس اعتبار و فضل و ادب را به مخاطب از مارک شما منتقل کند .

این

ها همگی مواقعی می باشد که می تواند در انتخاب ارزش طراحی کاتالوگ موثر باشد

موضوع :
برچسب ها : طراحی کاتالوگ,

+ نوشته شده در 1398/7/23ساعت 14:06 توسط عباسی | تعداد بازديد :5 |

طراحی و چاپ انواع کلاسور

به عبارتی دسته که باخبر می باشید کلاسور ابزاری می باشد که متداولا جهت آرشیو کردن اسناد و مدارک سازمان ها، فاکتورها، رزومه و… . به عمل برده می شود .  طراحی کاتالوگ  عضی از سازمان ها و تولیدکنندگان ، رزومه و کاتالوگ ها و بروشورهای خود را به شکل یک پکیج درون کلاسور جای داده و به مخاطبان عرضه می نمایند . انواع کلاسور در سایز های متمایزی عرضه می شوند که عطفی بین 3 سانتیمتر تا 8 سانتیمتر دارا هستند . همگی اشکال کلاسور قفل دار می‌باشند که به 2 رینگ و 4 رینگ تقسیم می شوند که انان نیز مدل های مختلفی دارا هستند . به طور مثال قفل هایی که بر عطف جای دارا‌هستند با قفل هایی که بر لت پشتی جلد جای می گیرند فرق دارا‌هستند . همین طور سایز قفل های انواع کلاسور با هم فرق دارا هستند و الزامی هست قفل بر مبنا عطف کلاسور و هماهنگ با آن برگزیده شود .
کلاسور یک آستر داخلی دارد که این امکان وجود دارد که با چاپ یا این که بی چاپ عرضه شود . جهت پیشگیری از ترکیدن صفحه در لبه های تا شده کلاسور، الزامی میباشد کلیه انواع کلاسور روکش سلفون داشته باشند .
در اماده سازی کلاسور منحصربه‌فرد برای خریداران ، پباده سازی پشت و روی جلد به طور منحصر به فرد رخ می گیرد . کلاسور منحصر کار کشته می باشد نصیب آرشیو سازمان یا این که کارخانه شما را به یک نصیب استثنایی و شکیل مبدل کند که در آن کلیه فولدر ها اسم شرکت و برند خاص شما را دارا‌هستند و دارنده هماهنگی جذابی می‌باشند .

انواع
کلاسور انواع
کلاسور
خصوصیات
کلاسور –
چاپ چهار رنگ منش با روکش سلفون مات یا این که براق براساس سفارش مشتری (کلاسور تبلیغاتی / کلاسور اختصاصی / کلاسور فانتزی) –
چاپ تک رنگ منش با روکش سلفون مات یا درخشان براساس پیشنهاد مشتری (کلاسور تبلیغاتی / کلاسور منحصر به فرد / کلاسور فانتزی ) –
عطف 3 سانت تا 8 سانت مطابق با پیشنهاد مشتری –
قفل 2 حلقه و 4 رینگ با مناسب ترین کیفیت مو جود در بازار به غیر از شکیل بودن ، از دیگر مزیت های طراحی و چاپ کلاسور و زونکن این می باشد که هر وقت که یک کالا یا این که یک سرویس را به شغل های خویش افزودید ، این امکان را دارید که کاغذ مربوط به آن را در کلاسور کاتالوگ خویش بیافزایید و یا اندک نمایید و این نوع همیشه یک کلاسور منحصر یا این که کاتالوگ سفارشی برای عرضه به مخاطبان خویش در دست دارید .
هنگامی که کاتالوگ شما با کلاسور تبلیغاتی شمـا اهدا می گردد در بایگانـی ، کاتالوگ شما با سایر فولدرها و کاتالوگ ها و در یک کلاسور عمومـی بایگانی نمی گردد . با چاپ کلاسور تبلیغاتی این امکان را دارید که سندها و فاکتور های خود را در محل معلومی نگه دارید .
جنس درون انواع کلاسور از مقوا می‌باشد و مال آستر کلاسور صفحه گلاسه 300 گرم با روکش سلفون مات و روکش کلاسور گلاسه 150 گرم یار با سلفون مات و مدت تحویل هم معمولا در میان 10 تا 15 روز کاری ولی بسته به وقت و تعداد توصیه شما نیز میباشد . همین طور از نظر ماندگاری با دقت به این‌که ما گونه های کلاسور را به صورت یک تکه صحافی و ایجاد می نماییم ماندگاری بیشتری در مقایسه با به مثال های همانند دارند .
امکان پباده سازی وچاپ کلاسور در سایز های منحصر وجود دارااست ولی می بایست به این نکته دقت کرد که قفل ها ابعاد استانداردی دارند برای نمون قفل 4 رینگ D کلاسوری دارنده ارتفاع 30 سانتی متر و حداکثر قطر(عطف) 8 سانتی متر می باشد .

هزینه
چاپ انواع کلاسور هزینه چاپ کلاسور ، ارزش طراحی و چاپ کلاسور و زونکن و طراحی و چاپ فوری با کیفیت بالا و … . با دقت به انواع چاپ ، بعد ها و جنس شدنی نمی‌باشد و جهت براورد هزینه کلاسور به طور دقیق به جزئیات احتیاج داریم ، جهت استعلام ارزش کلاسور ، ارزش کلاسور منحصر صرفا اضطراری هست با کارشناسان ما در افراگرافیک تماس حاصل فرمائید . همین طور شایان ذکر میباشد که امکان انجام سایر سرویس ها چاپی نظیر یووی موضعی،طلاکوب و اشکال سلفون روی کلاسور منحصر به درخواست مشتری و احتساب هزینه بیشتر وجود دارااست .
کمپانی افراگرافیک خدمات در ارتباط به چاپ کلاسور مشتمل بر قبول سفارشات طراحی و چاپ گونه های کلاسور و زونکن ، کلاسور نمایشگاهی ، کلاسور صنعتی ، کلاسور یگانه ، کلاسور فانتزی ؛ کلاسور مخصوص و … با استعمال از مجموعه کارآزموده و کار ازموده به مخاطبان عزیز ارائه می نماید .
موضوع :
برچسب ها : طراحی کاتالوگ,

+ نوشته شده در 1398/7/21ساعت 14:27 توسط عباسی | تعداد بازديد :7 |

راه های ایجاد بروشور عالی

مامی مالکان تجارت ها جهت ایجاد رابطه اثر گذار با مخاطبان خویش کوشش می کنند و رویه های گوناگونی را در این باب به فعالیت برده اند تا  طراحی کاتالوگ  قوی باشد مخاطبین و مشتریان بیشتری را به خویش جلب کنند . یک عدد از وسایل اثر گذار جهت ارتباط با مخاطب و ترقی و رویش تجارتتان ، بروشور هست . همه تجارت ها با قالب و فرم گرافیکی عالی برای پباده سازی و چاپ بروشور این قابلیت را می یابند که با مشتریان رابطه مطلوب تری تولید کنند و خدمت ها و کالاهای خویش را معرفی کنند .بروشور یک منش امتحان گردیده هست که از شیوه نوع های مختلف تجارت ها جهت جذب مخاطب به کار برده گردیده هست . یک بروشور گونه اورانه و جالب دارای قیمت هست و این امکان را دارد که به صورت مستقیم فروش را در تجارت شما ارتقا دهد .با سود گیری از بروشور شما در قوانینی قرار می گیرد که داده ها را در اختیار مشتری قرار داده و تدبیر زیادتری را در بین مخاطبان مد نظر به وجود می اورید .ما این مقاله را با مسئله ارشاد های سرعت بالا جهت ایجاد یک بروشور کارامد اماده کردیم تا شما‌را در امر طراحی بروشور کمک کنیم پس این مطلب را مطالعه فرمائید .


– مخاطبان انگیزه خود را بشناسید .


یک مخاطب انگیزه قابلیت دارد کسانی از دسته سنی ویژه، تخصص، اندازه درآمد، ، موقعیت تاهل و … یا این که هر تلفیفی از این ویژگی ها را شرح دهد . الزامی است این بروشور با اعتنا به هدف های مد نظر شما پباده سازی گردد . برای مثال ، الزامی هست یک بروشور با غرض مادر‌ها جوان با یک بروشور با غرض بازنشستگان فرق داشته باشد .

پیش

از ان که طراحی را اغاز کنید، فایل ساخت کرده و در آن مواقعی را مهیا و گردآوری کنید: لوگو: درصورتی که که لوگو دارید، نسخه ای صریح از ان تهیه فرمائید تا از کیفیت آن در چاپ خیالتان آسوده شود .

عکس ها: مناسب ترین تصاویر کالاها و سرویس های خود را برگزینید . مجدد اطمینان یابید که آن‌ها دارنده کیفیت و روشنی بالایی باشند . عملکرد نمایید از عکس های دارنده قدرت و جذب کننده منفعت مند گردید .

موضوع :
برچسب ها : طراحی کاتالوگ,

+ نوشته شده در 1398/7/20ساعت 11:57 توسط عباسی | تعداد بازديد :7 |

طراحی کاتالوگ | طراحی کاتالوگ ارزان تبلیغاتی | قیمت طراحی کاتالوگ حرفه ای

طراحی کاتالوگ فن ای برای نمایش یک کسب و فعالیت مضاعف واجب هست . طراحی کاتالوگ برای معرفی یک کسب و عمل بصورت فن ای انجام می شود . هر چه طراحی کاتالوگ تبلیغاتی رشته ای تر باشد مخاطبان بیشتری را با خود یار می نماید .  طراحی کاتالوگ پباده سازی کاتالوگ صنعتی می بایست در صنعت های مختلف رنگ و بوی آن صنعت را به خویش بگیرد به این صورت که عکس ها و نوشته و رنگ هایی که در طراحی کاتالوگ بالابر بعنوان نمونه استعمال می شود بایستی ابلاغ گر کیفیت عمل و فن ای بودن آن صنعت باشد . در شرای در پباده سازی کاتالوگ ارزان از عکس های بی کیفیت استفاده شود مطلقا بازدهی آن چر چقدرم هم چاپ کاتالوگ حرفه ای باشد به صفر می رسد . 

طراحی 
کاتالوگ تبلیغاتی ، طراحی کاتالوگ ارزان طراحی 
کاتالوگ فن ای شمایل پایانی و شم کاتالوگ می‌تواند تصمیم خرید مشتری شما را تحت تاثیر قرار دهد . همچنین این مورد به اسم تجاری و اعتبار کمپانی شما یاری خواهد کرد . کاتالوگ می‌بایست چهره یی باشکوه و کیفیتی بالا داشته باشد تا بتواند محصولات و سرویس ها شما را به صورت درست نشان دهد . تکنیک‌های پرداخت نهایی ما دربرگیرنده لمینت درخشان و مات، چاپ به صورت برجسته، سلفون براق یا مات ، ‌پوشش آبی رنگ یا UV، برچسب‌ زنی داغ یا به کارگیری از فیبر در درون بافت کاتالوگ می گردد . تاثیر رتگ در پباده سازی کاتالوگ‌ها به شدت به جلوه‌های بصری تعلق دارند و به همین استدلال سفارش می کنیم که حتماً آنان را با رنگ‌هایی شفاف و جالب چاپ کنید . ما اشکال گوناگون چاپ رنگی را در اختیارتان می گذاریم که دربرگیرنده چاپ چهار رنگی ، رنگ پانتون ، چاپ سیاه‌ و سپید ، چاپ لعاب‌ دار و غیره می گردد . میتوانید تکنیک مطلوب که با هدفتان سازگاری دارد را تعیین فرمایید . 

پباده سازی 
کاتالوگ ارزان رشته ای در تهران پباده سازی 
کاتالوگ و قرار دادن اطلاعات طرحی را انتخاب کنید که تعادل داشته باشد . از گنجاندن مقدار زیادی از داده ها و تولیدات در یک صفحه‌ی کاتالوگ خودداری کنید . کاتالوگی که تعداد متعددی محصول را در یک کاغذ داشته باشد، مشتری را حیران کرده و تصمیم وی مبنی بر مطالعه‌ی کاتالوگ تا آخر را زیر تاثیر قرار میدهد . بسیاری از کمپانی‌ها یک طراح را استخدام مینمایند تا طرح و برنامه‌ی کاتالوگشان را تهیه کند . چنین طراحانی دارنده مهارت و تجربه‌ی واجب برای آماده‌سازی کاتالوگ و چاپ آن میباشند . گهگاه تایم ها کمپانی‌های چاپ کاتالوگ دارنده طراحان داخلی میباشند که می توانند در راستای ایجاد یک کاتالوگ موءثر به شما امداد برسانند . شما برای تولید یک کاتالوگ چیره نیاز به هزاران آیتم و متاع ندارید . چاپ کاتالوگ میتواند یک مجموعه‌ی چهارصفحه‌ای مختصر تا یک کتاب یک‌سری صد صفحه‌ای را دربرگیرنده شود . چه بسا کمپانی‌هایی که کمترین تولید ها را دارا هستند می توانند از کاتالوگ برای ارتقای فروش خویش به کارگیری کنند . گهگاه اوقات کاتالوگ‌های کوچک‌تر خوبتر از نسخه‌های تبارک هستند و می توانند مشتریان بالقوه را بخش اعظم تحریک کنند . به‌هرحال جستجو در کاتالوگی که ۱۵۰۰ مورد دارااست می‌تواند برای برخی از افراد خسته‌کننده باشد . 
زمانی که مزایا و معایب چاپ کاتالوگ را برای کسب‌ وکار خودتان نظارت کردید، می بایست احتمال پیشنهاد دوباره‌ی آن را نیز لحاظ فرمائید . نه‌ صرفا میتوانید به دریافت سفارش‌های اولیه‌ ی دوچندان برای دریافت کاتالوگتان امیدوار باشید، بلکه قابلیت داراست چند ماه آن‌گاه مشتریانتان درخواست دریافت دوباره‌ی کاتالوگ را از سوی شما داشته باشند . همچنین مخاطبان اول نیز می توانند کاتالوگ شما را به دیگر افراد نشان دهند و بدین‌ترتیب فروش بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورند . 

طراحی 
کاتالوگ فن ای در تهران برای 
حساب و کتاب تعداد صفحه های کاتالوگ برای پباده سازی و چاپ کاتالوگ بایستی چیکار کرد ؟ برای حساب و کتاب قیمت چاپ کاتالوگ و پباده سازی صفحه ها کاتالوگ بایستی به رخ فرم عمل را حساب کنید به این فیس که هر فرم تشکیل گردیده از ۴ برگه و شما می بایست می بایست تعداد صفحه ها کاتالوگ را روی ضریب ۴ ببندید . به عنوان نمونه شما در‌صورتی‌که یک صفحه A4 یا A5 ر اندرزمیکرد از میانه تا فرمائید به شما ۴ کاغذ می دهد درصورتی که هنوز در حساب و کتاب تعداد صفحات نقص‌ دارید زمانی صفحه را تا زدید بصورت کتابی شماره صفحه بزنید تا دقیق بتوانید به مسئله پی ببرید . هم اکنون شما میدوینید که در شرای کارتن یک برگ به شما ۴ ورقه می دهد و شما برای داشتن ۸ برگه A5 نیاز به ۲ برگ A4 دارید ولی محاسبه این که کاتالوگتون یک‌سری برگ یا این که یک‌سری فرم دارد وظیفه شما نیست و شما تنها به اجرا کننده میگویید کاتالوگتون یک سری برگه دارید وطیفه محاسبه یک‌سری برگ یا یکسری فرم به عهده اجراکننده کار است . 
در کاتالوگ ها برای تعداد صفحات تحت مانند ۴ و ۸ ورقه اغلب همگی ورقه ها را از یک گراماژ گزینش مینمایند برای مثال میگیویند صفحه های جلد و داخلی همه ۲۵۰ گرمی یا ۳۰۰ گرمی باشد و درصورتی که ورقه جلد رو سلفون بکشند ورقه داخلی رو نیز همینکارو انجام عر . اما این سلفون کشی جلد بخش اعظم به این ادله می‌باشد که موفع تا کردن برگه کنار گذاشتن میخورد و این سلفون باعث خودداری از کنار گذاشتن تناول کردن عمل میگردد . اما سلفون کشی صفحه های کاتالوگ به زیباتر شدن کاتالوگ هم امداد می نماید و در بعضی مواقع با سلفون درخشان میتوان کار رو روشن تر و درخشنده خیس کرد و با سلفون مات میتوان رنگ های واضح را تیره خیس جلوه داد . در تعداد صفحه ها بالای کاتالوگ صرفا برگه جلد را کلفت خیس می گیرند به یاد مقاومت بالای کاتالوگ، ورقه جلد آن را سلفون میزنند که شکستگی صفحه در موقع تازدن و صحافی به دیده نیاید . اندازه های مرسوم در پباده سازی و چاپ کاتالوگ ها فارغ از در نظرگرفتن بها چاپ کاتالوگ اندازه های A5 و A5 و ۱۹×۱۹ و ۲۹/۷× ۶۳ سانتی متر و … . میباشد . 

در 
طراحی کاتالوگ چه اطلاعاتی باید گنجانده شود ؟ در اول عمل طراحی کاتالوگ و در آغازین صفحات می بایست خلاصه ای از رزومه شرکت و عمل هایی که انجام می‌دهد درج شود . 
باید از افتخارات و پاداش ها و استانداردها و ایزو ها گفته شود . 
در زمینه بهترین کالای ساخته شده و بهترین کار انجام گردیده بگویند . 
در مسئله مزیت رقابتی متاع نسبت به بقیه رقبا گفته شود و توضیح جامعی داده شود . 
به کارگیری از عکس ها و متن ها و توضیح دقیق فرآورده برای تصمیم گیری بهتر مخاطبان و مشتریان داده شود . 
توضیح بدون نقص در مسئله هر فرآورده بصورت جدا قطع ابلاغ شود بصورتی که مشتری بتواند کالای موضوع حیث خویش را نسبت به سایر کالاها مقایسه و تعیین کند . طراحی کاتالوگ
درج نشانی سایت و آدرس و آدرس و تلفن های تماس برای پاسخگویی به سوال های مشتریان و مراجعه حضوری در مواردی که مشتری به صورت حضوری قرار میباشد محصول را ببیند و یا این که آزمایش نماید . 
موضوع :
برچسب ها : طراحی کاتالوگ,

+ نوشته شده در 1398/6/4ساعت 9:51 توسط عباسی | تعداد بازديد :5 |

نکات مهم در طراحی کاتالوگ و بروشور

پباده سازی کاتالوگ مانند هر عنصر تبلیغاتی دیگر نیاز به ظرافت های فکری و خوش سلیقه بودن دارد . در کنار ذوق وسلیقه و هنر اصول نخستین می بایست رعایت شوند تا خروجی عمل فیض ی مطلوبی داشته باشد . طراحی کاتالوگ
از پاراگراف نکات اصلی می بضاعت به مورد ها ذیل اشاره نمود: 
همانگونه که در بقیه مقالات که در این وبسایت گفتیم، سادگی کلیدی ترین رکن در طراحی می باشد . چشم بشر از پیچیدگی خسته می شود و از آنجا که چشم تاثیر مستقیم در ذهن آدمی می گذارد با خسته شدن دیده ذهنیت منفی در زمینه آن شی یا طرح در بشر ایجاد می شود . پس سعی نمائید طرح کاملا ساده و دور از هرگونه ابهام در حیث بگیرید . 
به کارگیری از فونت مناسب و حداکثر سه دسته فونت در یک طرح . در‌صورتی‌که می خواهید تنوع در دسته فونت داشته باشید باید فونت ها با نیز هم خوانی داشته باشند و سبب ساز نا مرتب بودن طرح کلی نشود . مقدار ی فونت بایستی استاندارد باشد، نه خیلی گرانقدر و نه خیلی کوچک .
از آنجا که کاتالوگ و بروشور برای نشان دادن محصول ها و سرویس ها می باشد می بایست جذاب باشند . پباده سازی شما باید به مدل ای باشد که از میان چندین بروشور مشتری مقدمه طرح شما را گزینش کند و آغاز به مطالعه و نگاه کردن آن نماید . در دنیای پیرامون در صورتی‌که توجه کنید تاثیرگذارترین عنصر در جذابیت رنگ می باشد، به طوریکه دنیای سوای رنگ قابل تصور نمی باشد . از رنگ های جذاب و خنده رو به کارگیری فرمایید . در تنوع بخشیدن در رنگ بندی نگهداری هارمونی را در لحاظ داشته باشید . با اعتنا به روحیات، حالت سنی ، فرهنگ مشتریان هدف رنگ مطلوب را انتخاب کنید . برای آشنایی اکثر با اهمیت رنگ در تبلیغات می توانید به مطلبی که پیش از این در وبسایت ظریف گرافیک قرار داده ایم مراجعه فرمایید . 


کاتالوگ 
و بروشور 


استعمال ی مناسب از تصاویر- عملکرد نمایید از نوشته تا حد قابلیت کمتر استفاده فرمایید . زیرا مشتری بروشور یک مارک را عمده در مقطع انتظار در مکان هایی مثل مطب پزشک، تالار های زیبایی و غیره مطالعه می کند و در این مکان ها مقطع و شرایط مطالعه نمیباشد در فیض می بایست موضوع را با تصویر به تماشاچی در کمترین برهه زمانی نشان اعطا کرد . 
لوگوی مارک را به طبع در بروشور و کاتالوگ قرار دهید زیرا لوگو شناسه ی یک برند و تجارت می باشد . 
مطالب و خدماتی که می خواهید در بروشور و کاتالوگ نشان دهید را برحسب اهمیت آنان حق تقدم بندی کنید . ابتدا موردها اساسی و به مرور مطالبی که از اهمیت کمتری برخوردار می باشند . 
ایده پردازی و خلاقیت در طراحی را فراموش نکنید . با ایده ی مطلوب می توانید شایسته ترین طرح را داشته باشید . 
سعی فرمائید بیشترین مطلب را با کمترین نوشته نشان دهید . هر مقدار طرح شما خلوت تر باشد و فضای خالی برای استراحت چشم تماشاچی داشته باشد( ولی در کنار خلوت بودن مطالب بیشتری را هم‌زمان با تصاویر و رنگ نشان دهد) تاثیر بهتری خواهد داشت . 
طراحی 
کاتالوگ 


نوشته ها را تماما جور بندی نمائید و با علامت گذاری گونه بندی و مرحله بندی را انجام دهید . انسجام مطالب و نظم آن ها تاثیر خیر در طرح نهایی خواهد داشت . 
ابعاد استاندارد برای طرح خویش در نظر بگیرید . 
مال و کیفیت کاغذ های چاپ گردیده ی کاتالوگ و بروشور ذهنیت مثبت در قضیه آن مارک ایجاد خواهد کرد . در فیض از هزینه کردن برای کاتالوگ با کیفیت چاپ بالا ترس نداشته باشید . 


پباده سازی 
بروشور 


شما به عنوان یک طراح و مشاور تبلیغاتی می بایست بتوانید با دلایل صحیح و منطقی مشتری را قانع نمایید تا به دنبال کاتالوگ و بروشور با کیفیت بالا باشد و آن را هزینه ی مازاد نداند . می بایست به آن ها با ارائه ی مستندات نشان داد که تبلیغات هزینه نمیباشد . با نگاهی کوتاه به نمونه شغل های ما می توانید پباده سازی کاتالوگ و بروشور که ما برای بعضی از مشتریانمان ارائه داده ایم را مشاهده فرمایید . سر پیروزی ما در سطح ی اول صداقت می باشد و این سبب ساز شده هست تا مشتریانمان به ما اعتماد نمایند و از این اعتماد تا روز جاری نه صرفا ضرر نکرده بلکه به طور کامل رضایت داشته اند و این شایسته ترین سود برای ما می باشد . . . 

موضوع :
برچسب ها : طراحی کاتالوگ,

+ نوشته شده در 1398/6/3ساعت 15:23 توسط عباسی | تعداد بازديد :6 |

کوتینگ چاپ چیست؟

کوتینگ چاپ یک پوشش شفاف هست که با خصوصیاتی همچون کم آب شوندگی سریع سبب محافظت از مواد چاپ شده روی ورق می شود . این جور پوشش باعث خنثی شدن اثر گرد و خاک و لک می گردد و همچنین استمرار چاپ را بالا خواهد برد . پوشش های ضد آب دارای مقاومت بیشتری نسبت به UV می باشند و با دقت به ضد آب بودن آن، پوشش بهتری نسبت به پوشش UV دارند همینطور با محیط زیست سازگارترند . 

طراحی کاتالوگ

کاربرد 

چاپ کوتد کم آب شوندگی پرسرعت و همینطور توان جذب بالای جوهر منجر گردیده تا برگه کوتد در چاپ ‏کوتد لمینت فضای داخلی قسمتی از متریال های پرکاربرد واقع شود . چاپ تصاویر با جزئیات بالا همانند بنرهای سایز متوسط در محفظه های داخلی یک عدد از کاربردهای رایج این دسته چاپ می‌باشد . با دقت به عدم پخش شوندگی جوهر و نگهداری از آن توسط پوشش پلیمری روی کاغذ، چاپ صفحه کوتد جلوه خاصی به طرح آخرین خواهد اعطا کرد و تفاوتش با چاپ های عادی کاملاً قابل تشخیص هست . 


درواقع به حافظه ظاهر درخشان این گونه کاغذ، از آن در قالب چاپ کتد لمینت شده بصورت کادر های ایستاده یا دیواری به کارگیری می نمایند که در بازاریابی و تبلیغات فضاهای داخلی همانند آلبوم یا این که نمایشگاه فراوان قابل استفاده می باشد . همینطور نوع گلاسه صفحه های کوتد نیز در پباده سازی مجلات و بروشورها به استدلال دیدنی تر کردن نقوش و تصاویر کاربرد دوچندان زیادی داراست . 


دستگاه 

قضیه به کارگیری در چاپ کوتد با توجه به کاربری و بعدها کاغد کوتد می توانایی چاپ کتد را به وسیله پرینترهای دیجیتالی نیز انجام بخشید اما معمولاً بصورت لمینت و به وسیله دستگاه پلاتر، در دو منش لمینت گرم و لمینت سرد چهره می گیرد . 


در چاپ سرد صرفا منش فعالیت با استعمال از پوشش پلاستیکی نگهداری می شود البته در چاپ لمینت گرم دو لایه پلاستیکی که متشکل شده از مواد پلی استر به رخ طلقی در دو طرف ورقه به وسیله حرارت بروی ورق پرس می شوند . 


گروه خانه طراحان سام با به کار گیری از تجهیزات روز و باکیفیت، چاپ کوتد لمینت را در دو نوع سنگین و سبک ارائه خواهند بخشید . به کاغذهایی که وزن 140 گرم دارا‌هستند مدل سبک و به کاغذهایی با وزن بالای 140 گرم کوتد سنگین گفته می شود . در چاپ کوتد سنگین وزن می بضاعت و توان با اعتنا به کاربری تبلیغاتی ارتفاع قدمت بیشتری را برای طرح چاپ گردیده نهایی مد لحاظ داشت . اما دسته سبک چاپ کتد بخش اعظم در چاپ فضای داخلی مسئله استفاده قرار خواهد گرفت . 


این چاپ در وزن های 80،100، 120، 140، 160،170 و 180 بصورت لمینت به مشتریان ارائه می شود . 

موضوع :
برچسب ها : طراحی کاتالوگ,

+ نوشته شده در 1398/6/2ساعت 13:51 توسط عباسی | تعداد بازديد :3 |

راهنمای طراحی تراکت A5

تراکت A5 با محصول تحریر ۸۰ گرم، گلاسه ۱۲۰، گلاسه ۱۳۵، گلاسه ۱۷۰ و در تیراژهای مختلف ارائه می گردد .  طراحی کاتالوگ
تمام رنگ ها روی این متاع عالی چاپ گردیده و محدودیتی از حیث انتخاب رنگ وجود ندارد . 
سایز پوشه تراکت ارسالی باید ۱۴ .۵×۲۰ باشد و متن ها، لوگو و مطالب با اهمیت از اطراف ۵ میلی متر فاصله داشته باشد . 
مد رنگی فولدر طراحی می بایست CMYK و ۸bit بوده و می بایست فرمت پوشه ارسالی JPG باشد . 
در صورتی که توسط کرل پباده سازی کرده اید خروجی PDF گرفته و در فتوشاپ به JPG تبدیل فرمائید . 
برش سربرگ ها دارای اشتباه بوده و از طرفین به یک میزان برابر برش نمی خورند . تا حد ممکن از طرح های قرینه استعمال نکنید . 
فونت های مشکی باید دارای کد رنگیC=0 M=0 Y=0 K=100 باشد و سایز فونت نباید از ۶ پوینت کمتر باشد . 
جهت استعمال از فونت سفید در زمینه مشکی مطلقا می بایست به فونت،استروک تک رنگ مشکی ۲ پیکسل دهید . 
در رخ استفاده از فونت مشکی در مورد رنگی باید فونت را مولتی پلای نمائید . 
کد رنگ مشکی برای قضیه های مشکی یکپارچه و دوری از بور شدن می بایست C=100 M=100 Y=100 K=100 باشد . 

موضوع :
برچسب ها : طراحی کاتالوگ,

+ نوشته شده در 1398/5/31ساعت 13:11 توسط عباسی | تعداد بازديد :5 |

عناوين مطالب پربازدید
فروش در زمان بحران، راهنمایی برای موفقیت
نگاهی به بسته بندی
چند نکته در مورد طراحی کاتالوگ
معنا و مفاهیم نهفته در دل برخی از لوگوهای شناخته شده ی داخلی
طراحی کاتالوگ با تحقیق بازار هدف
كاتالوگ و رنگهاي مناسب نقاشي ساختمان
خلاقیت در طراحی لوگو “استفاده از فضای منفی” مرداد ۱۱, ۱۳۹۵مدیرطراحی لوگو
برطرف کردن مشکل جدا شدن حروف فارسی در فتوشاپ
انواع پوستر
اثر جلد کتاب بر افزایش فروش آن