X
تبليغات

تصویر ثابت

فروش در زمان بحران، راهنمایی برای موفقیت

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

فروش در زمان بحران، راهنمایی برای موفقیت

ارتقاء فروش در بازه زمانی چالش برای یک کارآفرین بسیار سخت هست . افت توان خرید مردم و دیده انداز رشد ضعیف مانع توسعه کسب و کار شرکت ها می شود . 


علی رغم تمام این مشکلات، یک شرکت به طور کامل قابلیت و امکان بهینه سازی فروش و سهم بازار خود را در حالت چالش دارااست . 


تجزیه 

و محاسبه حالت بحران وضعیتی کلی را از کارایی کمپانی به ما نشان خواهد داد: حیاتی این می باشد که پیشین از به کارگیری استراتژی، برای بهبود راندمان فروش در مواقع بحران، شرایط کمپانی را چک فرمایید . 


این عمل به یافتن رویکرد حلی برای اطمینان از باصرفه سازی فروش شما امداد خواهد کرد . کاهش فروش الزاما باعث به کاهش توان خرید مصرف کنندگان نمی شود، بلکه می بضاعت و توان از آن برای تغییر و تحول پیشنهادات ارائه گردیده توسط کمپانی استعمال کرد . 


در دوران چالش مشتریان با اعتنا و وسواس بیشتری خرید محصولات خود را انجام خواهند داد و همچنین در بازه بحران، آنان به دنبال خرید تولیدات با کیفیت می باشند . 


فروش 

در بحران 

در صورتیکه پیشنهادهای شما لازمات مشتریان را برطرف نماید، صد رد صد شما برنده خواهید شد که آنها را راضی فرمائید و معضلات مالی که با آن مواجه می‌باشند اثر یه خرده بر الگوهای مصرف آنان می گذارد 

به طبع 


از انعطاف پذیری حالت تجاری کمپانی در بازار : در مقطع بحران، نیازهای مصرف کنندگان دائما در هم اکنون تغییر تحول می باشد . 


برای ارتقاء فروش، کمپانی باید در پیگیری این روند موفق شود تا محصولات و خدماتی را ارائه دهد که انتظارات مشتریان را برآورده کند . مشتریان به دنبال راه حل اثر گذار و مطمئن میباشند . 


این نیازها در بازه بحران عمده و بخش اعظم اهمیت می یابند، و در سود نباید آنان را نادیده گرفت . در این قضیه اگر کمپانی بخواهد وفاداری مشتریان خویش را تضمین کند، بایستی بتواند به درخواست های آن‌ها هم احترام بگذارد . 



از رقبای خود مبادرت فرمائید : در بازه معضل فروش انعطاف پذیری در اقدامات تجاری کافی نیست، ضروری هست که شرکت برخورد سریعی را نیاز داشته باشد . 


برای این فعالیت مارک مجموعه تجاری شما به اتاق تفکر ویژه ای نیاز داراست تا پیشنهادات خویش را در راستای شرایط بازار به سرعت دوباره تغییر دهد . و در مقطع مناسب آن‌ها را با نیازهای مشتریان سازگار کند . 


صریح است که مصرف کنندگان شیوه حل های پر سرعت و فوری را تقاضا می نمایند و عدم یافتن راه حل به نیاز مشتریان در زمان مطلوب ممکن است هزینه ی سنگینی را به شرکت زور کند . 


ارزیابی 

فروش چه بسا ممکن است به استراتژی وفاداری شرکت به مشتریان و بالعکس جراحت وارد نماید . 


حتما 

بخوانید: پباده سازی ست اداری 

ذیل 

نگه داشتن بها ها : بهترین راه و روش ارتقا فروش در مدت بحران، مراقبت مشتریان از طریق یک استراتژی ارزش گذاری مناسب هست .


سوای شک و تردید بها پایین، شما را از رقبایتان قطع می نماید اما محصولات هم باید با توجه به بازار و بضاعت و توان خرید مصرف کنندگان هماهنگ شوند تا هزینه های اضافی را به کسب و کار شما وارد نکنند . 


با این وجود محافظت قیمتها به سمت پایین و باقی ماندن فی مابین رقبا امداد می نماید که شرکت مشتریان خود را محافظت کند . 

طراحی کاتالوگ


نکته مفید برای خروج از بحران: دوراندیش باشید : معضل می تواند یک زمان برای کسانی باشد که برای آن مهیا گردیده اند و یا می توانند سریعا خود را تطابق دهند . 

یک سیستم داده ها کسب و عمل از مشتریان و چه بسا در فیس لزوم از رقیبان خود ایجاد کنید . 

از هر فرصتی که ممکن میباشد بوجود آید، درایت داشته باشید . 

منش های جدید سرویس ها به مشتریان و یا این که ساخت محصولات نو را تست نمایید . 

سرعت پاسخگویی به درخواست های تازه مشتریان و بازار را ارتقا دهید . 

از مشتریان سابق خود قدردانی نمائید . 


هزینه تبلیغات و بازاریابی خویش را افزایش دهید؛ از چاپ کاتالوگ ؛ پخش تراکت محیطی و بروشورهای تبلیغاتی غافل نمانید . 

از شبکه های اجتماعی نظیر تلگرام ، اینستاگرام ، صورت بوک و مدیاسوشال های دیگر برای معرفی تولیدها خویش استفاده نمایید . 

از مشتریان اثبات خویش بخواهید که شما را به دوستان و همکارانشان معرفی نمایند . 

به مناسبت های متفاوت پروموشن های متنوع مثل تخفیفات ویژه، قرعه کشی و هدایای تبلیغاتی را برای محصول ها خود در حیث بگیرید . 

موضوع :
برچسب ها : طراحی کاتالوگ,

+ نوشته شده در 1398/5/5ساعت 12:32 توسط عباسی | تعداد بازديد :19 |

عناوين مطالب پربازدید
فروش در زمان بحران، راهنمایی برای موفقیت
نگاهی به بسته بندی
چند نکته در مورد طراحی کاتالوگ
معنا و مفاهیم نهفته در دل برخی از لوگوهای شناخته شده ی داخلی
طراحی کاتالوگ با تحقیق بازار هدف
كاتالوگ و رنگهاي مناسب نقاشي ساختمان
خلاقیت در طراحی لوگو “استفاده از فضای منفی” مرداد ۱۱, ۱۳۹۵مدیرطراحی لوگو
برطرف کردن مشکل جدا شدن حروف فارسی در فتوشاپ
انواع پوستر
اثر جلد کتاب بر افزایش فروش آن