X
تبليغات

تصویر ثابت

طراحي تراكت هاي انتخاباتي و نکات آن

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

طراحي تراكت هاي انتخاباتي و نکات آن

از ويژگي‌هاي با اهميت تراكت طراحي كارت ويزيت اين است كه فارغ از هيچ واسطه اي و بصورت فارغ از واسطه به دست مخاطب داده مي شود و  طراحی کاتالوگ  اينجا اين زمینه مطرح مي‌شود، درحال حاضر كه يك عدد از اشكال تبليغات، فارغ از واسطه به دست مخاطب رسيده چه گونه مي‌توان مخاطب را ذيل تاثير قرار بخشيد تا نتيجه‌اي كه مي خواهيم باعث شود؟ تراكت انتخاباتي يك عدد از ايده آل ترين و موثرترين رويه هاي تبليغات محسوب مي شود كه شما بوسيله تراكت ميتوانيد در حجم بالا و با هزينه قليل به معرفي خودت و ديدگاه‌هاي انتخاباتيان بپردازيد . تالیف متن تبليغاتي تراكت بعد از آن ها مختلفي دارد و قبلي از نوشتن آن مي بايست به آن انديشه كنيم . توصيه مي كنيم قبلی از هر كاري براي خوب تر نتیجه گرفتن، با يك كارشناس در اين امور مشاوره كنيد .

مشخصنمودن موضع در تراكت انتخاباتي موضع خويش را معلوم و معلوم نموده تا مخاطب شما به خصوصيت هاي مختص و منحصر به فرد بفرد شما با خبر شود؟ برتري شما نسبت به رقبا چيست؟ توضيح دهيد سرویس ها شما مناسب چه كساني می باشد . كاملا مطالب درج گرديده در تراكت را به صورت آشكار و واضح مطرح كنيد تا مخاطب خويش را ترغيب و تشويق به مطالعه و باعث ساز جلب اعتماد وي شويد .

رنگمناسب تبليغاتي در طراحي تراكت آغاز رنگ تبليغات انتخاباتي خود را تعيين كنيد . اما قبل از آن بايد در گزينش رنگ تمام اين مورد ها را معين فرمائيد سپس اقدام به گزينش كنيد . مخاطب شما چه اشخاصي مي باشند آيا قشر مختص و يا عموم مردمان هستند؟ در تعیین رنگ مي بايست همگي قشرها و مخاطبين خويش را در حيث داشته باشيد، همچنين خویش را جاي مخاطب هدف خود قرار دهيد و ببينيد از چه جملاتي خوشتان مي آيد و نظرتان را جلب مي كند و سبب ساز مي شود به آن اعتنا فرمائيد . در تاليف يك تراكت عالي متن، سايز فونت، فاصله كلمه و واژه و کلمه ها، فاصله سطرها، تعداد کلمات هر سطر، عكس، رنگبندي اصلي مي باشند تا جايي كه گزينش رنگ مطلوب خويش به تنهايي ميتواند بيانگر يك ايده و تاءمل انتخاباتي مشخص شود و خویش معرف و مبلغ جبهه انتخاباتي خاص قلمداد شود .

گزينشتصاوير مطلوب در تراكت انتخاباتي تصاوير تاثير به سزايي در طراحي تراكت دارا هستند شما مي توانيد با به كار گيري از تصاوير با كيفيت لحاظ مخاطب را جلب كنيد و اثر بخشي بيشتري در مخاطب خویش ایجاد نماييد . از ژست‌هاي گوناگون انتخاباتي مي‌توان به تصوير سه چهره با نگاه به عرش بلند و يا اين كه عكس تمام قد با نگاه به اسمان نیز پا با تبسم و عطوفت كه نشانگر درايتمندي باشد اشاره كرد .

موضوع :
برچسب ها : طراحی کاتالوگ,

+ نوشته شده در 1398/8/1ساعت 11:58 توسط عباسی | تعداد بازديد :16 |

عناوين مطالب پربازدید
نگاهی به بسته بندی
چند نکته در مورد طراحی کاتالوگ
فروش در زمان بحران، راهنمایی برای موفقیت
كاتالوگ و رنگهاي مناسب نقاشي ساختمان
طراحی کاتالوگ با تحقیق بازار هدف
اثر جلد کتاب بر افزایش فروش آن
معنا و مفاهیم نهفته در دل برخی از لوگوهای شناخته شده ی داخلی
برطرف کردن مشکل جدا شدن حروف فارسی در فتوشاپ
طراحي تراكت هاي انتخاباتي و نکات آن
خلاقیت در طراحی لوگو “استفاده از فضای منفی” مرداد ۱۱, ۱۳۹۵مدیرطراحی لوگو