X
تبليغات

تصویر ثابت

انواع ویدئوی تبلیغاتی

مقالات مرتبط با صنعت چاپ

انواع ویدئوی تبلیغاتی

ویدیو در ویدئوی تبلیغاتی لزوما به‌ مضمون‌ این نیست که بایستی جلوی دوربین بروید یا از نورپردازی و صحنه‌آرایی حرفه‌ای سر در بیاورید! ویدئوی تبلیغاتی اشکال گوناگونی داراست که نیازی به گفتمان با آدم‌ها یا ریزه‌کاری‌های حرفه‌ای فیلم‌برداری ندارد . باید طراحی کاتالوگ بدانید تهیهٔ ویدئو در مقایسه با گذشته خیلی ساده‌تر شده می باشد . هرچند کیفیت کلیپ دارای اهمیت هست اما محتوا اهمیت بیشتری داراست . به عبارتی مردمان از ویدئوهای جذاب، سرگرم‌کننده، دارای منفعت و … استقبال میکنند حتی در حالتی که خیلی کیفیت بالا نباشند .


شما می‌توانید در استراتژی بازاریابی ویدئویی‌تان از اشکال متفاوت کلیپ به کار گیری کنید . در ادامه به پرکاربردترین گونه های ویدئوهای تبلیغاتی می پردازیم .


۱ .

ویدئوی معرفی کسب‌وکار ویدئوی معرفی کسب‌وکار باید نمایی کلی از مال یا این که خدمتی را که عرضه می‌کنید، ارائه نماید . در این ویدئو بایستی به مشتریان فعلی و بالقوه‌تان نشان دهید کسب‌وکارتان چه مینماید و برهان برتری شما نسبت به رقبا چیست .


تیزر معرفی، بر مأموریت و اهداف کسب‌وکار تأکید دارد و به شناخته شدن برندتان امداد می‌کند . این مدل ویدئو به مخاطب امکان می دهد خودش را به‌عنوان خریدار و مصرف‌کننده‌ی جنس یا سرویس شما مجسم نماید و بنابراین احتمال خرید را افزایش میدهد .


ویدئوی معرفی کسب‌وکار نیاز به مکانی ویژه‌ یا این که کسانی خاص برای گفتگو ندارد، تنها کافی‌ست از فعالیت روزانه‌ی کسب‌وکارتان و کارمندانی که با مخاطبان سروکار دارند، فیلمی تنظیم کنید . این ویدئو باید در صفحهٔ کلیدی سایت‌تان قرار بگیرد و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک نهاده شود .


مطالب

مرتبط:

ویدئو

های سازمانی و کارکردهای آن ها برای سازمان شما

۲ .

ویدئوی تأیید مشتری در این ویدئو با سناریو لحاظ مشتریانی که تجربهٔ نیکی از محصول یا این که خدمت‌تان دارند، به مشتریان بالقوه نشان می‌دهید که حرفه‌ای و قابل‌اعتماد میباشید .


کاربران یوتیوب مدت قابل‌توجهی را صرف تماشای ویدئوهایی می نمایند که لحاظ فردی آدم‌ها را دربارهٔ مارک یا این که کسب‌وکاری یگانه نمایش می‌دهند . پژوهش‌ها نشان داده‌اند چنین ویدئوهایی که شخصی و صادقانه‌اند، در پیش‌روی ویدئوهای دربردارنده ایده ها حرفه‌ای و شسته‌رفته، قابل‌اعتمادتر و برای کسب‌وکارها سودمندتر می‌باشند . این دسته ویدئو، به جلب اعتماد مخاطبان هدف و درگیر کردن بیشتر آنها از طرز لایک‌ها، نظرها و اشتراک‌گذاری‌ها کمک می نماید .


برای تنظیم این ویدیو می بایست با مشتریانی که تجربهٔ نیکی از برندتان دارند، گفتمان نمایید .

کلیپ را از روش‌های متفاوت به اشتراک بگذارید: شبکه‌های اجتماعی، وبسایت شرکت، سایت‌های عیب گیری محصول، یوتیوب، اینستاگرام، روزنامه و …

۳ .

ویدئوی راهنما با ارائه‌ی داده ها و دانش‌تان راجع‌به صنعت، سرویس یا محصول‌تان میتوانید اعتماد مخاطب‌تان را در دنیای مجازی جلب فرمایید . ویدئوهایی که دربرگیرنده اطلاعاتی راجع به چگونگی انجام امور یا این که رفع خلل ها هستند، احتمال خرید را ارتقا می دهند .


بنابر ادعای گوگل، ۹۳ درصد کاربران جوان‌ وب برای رمز در آوردن از چگونگی انجام کارهای مختلف، به ویدئوهای یوتیوب، بزرگ‌ترین موتور جست‌وجو پس از گوگل، روی می‌آورند! بر مبنای پژوهش‌‌های مختلف، ویدئوهای حاوی راهنمای انجام شغل های مختلف، بیش از دیگر موضوعات مسئله اعتنا قرار میگیرند . با سناریو تجربیات حرفه‌ای‌ خود و معرفی همیاران و کارکنان‌تان به مخاطبان، علاوه بر جلب اعتماد آن‌ها می‌توانید با درخواست برخورد از آنها، بده‌بستان و تضارب مخاطبان را با محتوای ارائه شده عمده فرمائید .


این جور ویدئوها هم به مکان ویژه یا فرد خاصی برای مصاحبه نیاز ندارند . فراموش نکنید که چنین ویدئوهایی بایستی در سایت‌ها، بلاگ‌ها و پست‌های مرتبط به اشتراک نهاده شوند .


موضوع :
برچسب ها : طراحی کاتالوگ,

+ نوشته شده در 1398/8/22ساعت 12:53 توسط عباسی | تعداد بازديد :5 |

عناوين مطالب پربازدید
نگاهی به بسته بندی
چند نکته در مورد طراحی کاتالوگ
فروش در زمان بحران، راهنمایی برای موفقیت
كاتالوگ و رنگهاي مناسب نقاشي ساختمان
طراحی کاتالوگ با تحقیق بازار هدف
اثر جلد کتاب بر افزایش فروش آن
معنا و مفاهیم نهفته در دل برخی از لوگوهای شناخته شده ی داخلی
برطرف کردن مشکل جدا شدن حروف فارسی در فتوشاپ
خلاقیت در طراحی لوگو “استفاده از فضای منفی” مرداد ۱۱, ۱۳۹۵مدیرطراحی لوگو
طراحي تراكت هاي انتخاباتي و نکات آن